Demişdik.
Marketinqdə fərqli mənzərə yaranır. Digitaı imkanlar daha böyük biznes uğuru vəd edir. Azərbaycanda hələ də UNEC də daxil rəqəmsal iqtisadiyyata aid ixtisaslar yoxdur. Məsələn “Maliyyə mühəndisliyi” ixtisası. Yenə azı 50 il geridə adıımlayırıq.
Kimsə fərqində deyil, gizli bazar küncləri – bəzi məhsullar və xidmətlər müəyyən bazarlarda az tədarük edildikdə və ya böyük oyunçular tərəfindən nəzərə alınmadıqda, kiçik müəssisələr üçün orada böyük imkanlar yarana bilər.
Bunun mahiyyətini anlayan var? Çətin. “Ç” səsi ilə “C” səsini qarışdırıb fərqli dodaqdəyməzlərlə danışan marektoloq seminaristlər – pul qazana bilərsiniz, amma uğur vəd edə bimirsiniz.
Başqa bir məqam – Data-driven və AI tətbiqi – investorlar və şirkətlər məlumat analitikası və süni intellekt (AI) vasitəsilə bazarlarda gizli tendensiyaları kəşf edə bilrələr.
Daha sonra investisiya imkanlarını təyin edə bilərlər.
(Razi Abasbəyli
TEREF)